Zabouchla jsem si dveře a klíče nechala v zámku z druhé strany. Přivolaná firma mi dveře otevřela. Zaplatila jsem 800,- Kč, pojišťovna mi však nechce účet proplatit. Co mám dělat?
Pomoc při otevírání přibouchnutých dveří je u většiny pojišťoven součástí asistenčních služeb např. k pojištění domácnosti. Pojišťovny poskytují náhradu za asistenční službu zpravidla do konkrétního limitu, záleží na pojistném produktu a pojišťovně. K výkonu služeb v rámci asistence mají pojišťovny nasmlouvány své dodavatele. Je proto nutné vždy kontaktovat telefonicky svoji pojišťovnu a u ní si pomoc objednat.
Pokud jste si sama přivolala řemeslníka k otevření, který nemá smlouvu s vaší pojišťovnou, může pojišťovna cenu jeho práce odmítnout. V každém případě se můžete obrátit na Vaši pojišťovnu písemně s žádostí o následné proplacení prací spojených s otevíráním dveří. Nutné bude doložit účet a uvést důvod, proč jste nekontaktovala přímo pojišťovnu. Pojišťovna zváží váš požadavek a své rozhodnutí vám jistě sdělí.